МЕТОДИЧНА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ДИСЦИПЛІН

Склад методичної комісії викладачів суспільно- гуманітарного цисциплін:

Арустамова Тетяна Анатоліївна, викладач англійської мови

Дудяк Мар’яна Орестівна, викладач англійської мови

Оржиховська Валерія Олександрівна, викладач історії та правознавства

Ярошовець Світлана Іванівна, викладач зарубіжної літератури

 Тема, над якою працює методична комісія суспільно- гуманітарного циклу: «Використання інформаційно- комунікаційних технологій – шлях до підвищення рівня компетентності учня».

Мета роботи методичної комісії :

  1. Підвищення рівня методичної майстерності.
  2. Обмін досвідом.
  3. Підвищення рівня інформаційної компетентності учнів.
  4. Поліпшення якості освіти, робота з учнями, які потребують додаткової уваги.
  5.  Досконале оволодіння методикою інформаційно-комунікаційної технології,створення портфоліо викладача.
  6. Моніторинг рівня професійного зростання викладачів.

Основні завдання, над якими працює методична комісія:

  1. Реалізація Державних освітніх стандартів та інноваційних технологій у роботі викладача.
  2. Створення умов для розкриття духовного і творчого потенціалу учнів.
  3. Формування вміння і бажання вчитись.
  4. Розвиток пізнавальних інтересів учнів.
  5. Традиції і новаторство у навчально-виховному процесі.
  6. Здійснення нових підходів до організації навчання і виховання.

Пріоритетні напрями роботи методичної комісії:

  1. Практичне впровадження методики інформаційно-комунікаційної технології.
  2. Особистісно-орієнтований підхід до навчання через індивідуальну роботу з учнями.
  3. Професійна спрямованість навчання.
  4. Впровадження нестандартних методів навчання.
  5. Обговорення проблемних питань, над якими працюють викладачі.
  6. Моніторинг освітньої діяльності з метою корекції роботи викладача.

 Заходи з підвищення фахової майстерності:

  1. Вивчення, вдосконалення та впровадження передового педагогічного досвіду: кожному члену методичної комісії, що має власні надбання чи високий рівень володіння певним методом навчально-виховної роботи виступити із розповіддю про свій досвід. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взаємовідвідування уроків.
  2. Кожному викладачу працювати над формуванням особистого творчого почерку,своєї системи роботи впроваджуючи інформаційно-комунікаційні технології.
  3. Проводити творчі звіти викладачів.
  4. Кожному викладачу працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи, впроваджуючи інформаційно-комунікаційні технології.